corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Monday

hari sakit sedunia

adehhh!!... sakit nyer badan2 aku hari neh.. celik2 mate jek macam2 rase da x selesa.. da la hari neh hr isnin... mood keje pon x bape nak mari... d tambah lak dgn perasa dan perisa tiruan [sakit2 badan] tok hari isnin lagik la cam mls nak keje... d sbb kan mls nak cuti aku gi gak keje hr neh.. tu pon aku soh osmate aku antau aku gi opis.. kaki aku betol2 sakit smpi nak bwk kete pon x mampu... [sian kan kat aku]

da 2 mggu mlm2 aku x sepi.. tido aku di temani.. mimpi aku x seindah mimpi... lene aku dinodai... bile la sume neh nak berakhir... aku da x larat nak tanggung sume neh.. asal malam jek alergik aku mula la nak merayap kat badan neh.. klu x gatal x pe la.. neh siap pakej lagik mcm mlm tadik... da la gatal.. sakit lak tu.. cam ne la aku nak cukup tido.. sepanjang malam asik menggaru jek.. klu kat jari tuh lagik la huduh.. da bengkak2 nak genggam pon cam x cukup kederat jek... sakit nyer usah dicakap la.. rase nyer da malas nak mkn ubat.. da mls nak g klinik.. asal gi jek ubat yg same.. asal gi jek kene cocok.. klu cocok kat tangan aku leh terime lagik.. tp cocok kat buntut.. x moo la aku.. bukan nyer baik pon... same jek..

x cukup alergi mata aku lak wat hal... mata neh pon same sakit nyer bukan men lame lagik nak baik.. da berminggu2 berair jek.. nak kate panas dalam da setiap hari aku minum air bali suam.. pe lagik la yg x kene kan.. nak kate sakit mata... x merah la plak.. klu merah da tentu2 nyer aku palingg gumbira.. leh pat MC.. leh berjimba2 kat umah.. x pon leh balik kg.. huhu.. pagi tadik paling kronik la mata aku neh.. gatal dia len macam.. klu la mata neh leh cabot.. leh la aku basuh ngan air suam ke.. air garam ker.. x pon aku beros2 kasik ilang gatal tu.. last2 aku beli eye mo jek.. kasik ilang gatal.. seb bek la bekesan.. klu x kusut la kepala aku neh...

masalah mata da bereh... ni kaki lak.. aku da rase cam kekura jek.. lembap nak mampos.. mana x nyer jln ngan penuh keayuan.. melangkah spit 0.01 km/jam.. mmg sekse hari sakit sedunia neh... macam2 dugaan la.. tu la mase sehat x ingat nak sakit.. bile da sakit macam2 la rungut nyer... tahan jek la.. nak wat cam ne.. sendiri buat sendiri tanggong ahh kan.. mau makan masa gak la kaki aku nak bek neh.. ni sume gare2 mandi kat ulu yam ngan ejam, ayu n mie.. [pais ngan shida mandi kat tempat len- cam hampeh jek doang tu] da la ejam bawak aku mandi kat tempat yg mencabar daya tahan aku.. nak x nak aku redah gak la.. mule2 tu cam nak pening gak ahh tgk anak tangga yg sungguh curam.. bukan pe.. aku pikir cam ne nak naik jek nnt.. ni la hasil nyer.. sakit yg dapat...


p/s; lenkali klu da tau badan tu x bape nak kental jgn dok nak megeletis sgt blh x?..

No comments:

Post a Comment