corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Sunday

saya suke meraka bahagia

akhir2 neh aku sll dapat undangan.... biasa la.. bile da nak ujung2 tahun neh.. ramai lak nak mendirikan umah tangga.. sebok nak mengakhiri zaman bujang.. yang solo2 plak da sebok berpasang-pasangan.. bek kawan lame mau pon kawan baru... memasing kejar kebahagiaan sendiri [harus ker nak kejar kebahagian tok org len.. hurrmmm]..

aku tumpang bahagia klu kawan2 aku bahagia.. aku tumpang senang klu kawan2 senang.. aku tumpang sedih klu kawan aku sedih.. pendek kate aku tumpang sume la.. [leh x cam gitu?].. dr dl lagik aku senang tgk kawan2 aku bahagia walau diri sendiri wat2 bahagia...

aku bukan pe.. klu kawan2 senang x der la serabot kepala aku neh.. bukan serabut pe.. sll nyer aku la tempat doang melepaskan keloh kesah.. tempat curah rase kecewa dan derita.. aku la org tu.. yg sll memberi pendapat dan dorongan.. aku la org tu yg sll memberikan sedikit senyuman tahkala jiwa terluka... aku la org tu kengkadang x memberikan mereka aper2 tahkala aku pon buntu mencari cara kerana aku bukan la org yg bijak sana...

aku rela menjadi pendengar dan penasihat yg x berbayar dari aku meluahkan rase aku pada org.. aku x tau knp?.. aku bukan lah seorng yg perahsia... myb aku rase hal2 aku akan menyesakkan kepala doang jek.. lagi pon sape la aku neh kan.. org biasa jek.. bagai melukut di tepi gantang.. hahhahahah...

aku pon x tau knp aku x pandai nak meluahkan rase pada org.. myb aku x jumpe org yg sesuai kot... aku bukan x der kengkawan yg rapat.. tp yg rapat tu x semesti nyer sesuai kan.. emmmm... skrg neh bukan soal meluahkan perasaan.. tp aku nak cite ttg kengkawan yg sedang berbahagia...
sana sini aku dengar tawa riang.. sana sini aku lihat senyuman.. sana sini aku lihat kebahagiaan.. ader yg baru bekawen.. ader yg baru betunang.. ader yg akan melangsungkan hari bahagia.. ader yg sedang beputik cinta nya.. ader yg masih bertarik tali.. macam2 la aku tgk skrg neh...aku doa kan mereka terus bahagia selama nya.. itu la doa aku setiap kali aku tau kawan2 aku da temui teman berbicara.. teman pengubat rindu dan duka... dari sudut hati aku yg dalam.. alangkah bahagia nyer aku melihat meraka sll tersenyum...
zura n rizal (suami)
azar n pah
pais n yanti
amin n pasangan
din n tunang
suza n fariz
irwan n aida (tunang)
mawar n tunang
kamil n isteri
kholiq n isteri
shota n tunang
nurul n suami
ijan n abg beskal



1001 rase aku hanya dalam hati....

No comments:

Post a Comment