corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

sekadar d pinggiran

mencik nyer aku... naper la berat aku neh x mau tuwon2.. huh.. tp salah aku gak kan.. klu dpt mkn cam kebulor 8 thn x mkn.. nafsu serakah tol.. lagik2 time skrg neh open house melambak2.. makanan cam begolek2 jek depan mate.. klu x makan kang membazir.. klu da dapat makan x reti2 lak nak benti.. adoii.. nasib la labu.. kerana makan badan gemok.. hahahahahha..
bile la nak stat ber diet lek ekk.. dolu diet bagai nak mampos pon berat loss 5kg jek.. kali neh kn wat ngan besungguh2.. klu leh biar nampak sikit perubahan nyer.. tp mampu kah aku nak melawan godaan2 tu sume.... pe2 pon aku kn usaha gak.. usaha kan tangge kejayaan.. wish me luck k.. muah..muah..muah...

No comments:

Post a Comment