corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

i likeo~

setelah berhari-hari aku search kat youtube akhirnya aku jumpe gak mender yg aku cr.. tu pon atas bantuan osmate aku cik min.. tq my osmate yg cute lg cumel tu ye.. hehehhe.. nak harap aku cr mende len lak yg aku jumpe..

pestime aku tgk iklan nih kat tv3.. aku x tau pe yg sonok sgt.. nak kate best bese2 jek tp tu la.. pestime tgk smpi terbawak2 lam tido.... [lucu x].. iklan ni ceria jek.. lirik dia pon x panjang n merapu sgt kan..

so ape lagi.. moh le kite layan video neh.. semoga koang happy cam aku bile tgk video neh ehh..


+ versi melayu +


+ versi english +


shhhhhh!!!.. jgn kc tau kat org... RAHSIA tau.. sbnr nye girl kat lam video nih little bit cam aku.. [gedik lebey] tu yg aku suke tgk tu.. hehhehehe

No comments:

Post a Comment