corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

agak sedikit terkecewa

klu mmg da bukan rezeki aku, bersengkang mata 3-4 hari pon klu bukan rezeki mmg x dpt la.. haishhhh....
bukan senang nak jd senang, bukan susah nak jd susah

akhir nya penantian aku bersama2 penggemar hotfm berakhir bila hotfm mengumumkan pemenang ipad2 yg ke 2 ptg td.

terkilan sikit la sbb aku tercuai ms kat opis td. bese la kan bile kat opis mn nak wat keje lagik.. nak layan fb hotfm lagik..tu pon seb bek la cik bos x de.. klu x harus aku kene siku..

x pe2.. kite fokus lak tok ipad2 yg ke 3 akan datang.. untung2 aku dapat RM10k ke kan.. kan.. sape nak kasi duit byk tu.. sebenar nya senang jek nak join contest ni syarat2 sgt la mudah.. tp mudah2 pon payah gak.. hurmmmm..

pe2 pon tahniah la kepada pemenang ipad2 yg ke 2 nih..

No comments:

Post a Comment