corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

lagi-lagi hoT...

seharian aku x wat keje hari neh.. [dr pagi smpi ptg br usik 1 fail jek]
bukan malas tp sbb cik bos kecik x de kat opis so aku pon ngan sgt rajin nyer x buat keje
tapi itu bukan lah persoalan nyer skrg neh...


persoalannya adalah gambar di bawah neh






|
|
|
|
|
\/






so pas lunch td ada meting kat bahagian penguatkuasa
sempena nak gi Pahang sok pagi
[ala.. meting gegeli jek.. x byk yg dbincangkan pon]
lek dr meting jek aku trs usya fb hotfm..
adehhh.. koang tgk tu.. ngan pantas nyer hotfm tukar pic profile..
ngan rase kucewa nya aku x mo tular pic profile aku cam tu
tp dek kenangkan ipad2 yang ke 3 akan menyusul aku pe lagik
tewos tukar ahhh.. mn le tau kan aku org yg bertuah pas neh..
leh gak bagi kengkawan merasa gune ipad2 dr hotfm tu.
[poyo x aku] hahahahahhahaha
harap2 aku akan betuah pas neh [amin]












x penah jd gile cam neh.. sll nya klu de peraduan pe2 tgk sebelah mata jek
sian kengkawan aku skrg neh da kurang dpt kasih syg dr aku [aceh ceh ceh poyo lagik]
doakan sy menang ipad2 n RM10k dr hotfm ye kengkawan.. :p

No comments:

Post a Comment