corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

selamat pengantin baru buat
shah indrawan aka tomok n ayu

tiada kata yg boleh d ungkapkan selain mendoakan kebahagian kalian berkekalan hingga hujung nyawa..

biarpun aku masih belom bisa menerima ketentuan ini
aku harap kau tetap seperti dulu
jangan penah berubah walaupun kau bukan milik ku sepenuhnya kini
[poyo x ayat aku?.. so sape2 rase nak muntah tu sile gi toilet cepat2 erk..]

x tau nak tulis pe lagik.. dr aku terus merapu bek aku cau dl..










[tp siyes beb aku x bley nak terima kenyataan bile tomok da tawen... huaarrrrr.. cam nak nanis jek.. haishhh.. x yah nanis sgt la.. aku cume minat dia jek.. bukan fenatik sgt pon.. hahahhahahaha]

No comments:

Post a Comment