corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

hari ke 3

12.45am
hari ni hari ke 3 aku terjaga malam
sume nyer gara2 aku terbatuk2 masa tido
setiap kali aku batuk mst sampai termuntah
selagi x muntah selagi tu la aku akan batuk
aku pon x tau da nak wat cam ne

ubat?..
hurmmm... bukan x makan da dekat setengah botol aku telan
still x baik2 gi..
aku x kesah klu nak batuk tp dugaan betol la klu batuk lam bulan pose cam neh
tekak sakit.. batuk lak x henti2..
pewot lak jd tegang sbb kerap sgt batuk..
silap2 leh pat gastrik...

sblm tido tadik encik pais soh try makan madu
ingat nak mkn masa sahur jap gi..
tp klu ikotkan keadaan aku malam neh terpaksa la aku makan madu tu skrg
x tau bekesan ke x..
apa2 pon aku harap pat tido lena la pas neh...

No comments:

Post a Comment