corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

puasa

ramadhan datang lagi..
hari ni da masuk hari ke 4
alhamdulillah semua nya berjalan dgn lancar
walaupon aku x bape sihat
dapat gak aku menempuhnya dgn sabar

aku harap datang nya ramadhan kali ini
memberikan aku seribu satu kenikmatan
keinsafan dan kebahagiaan
seperti tahun lepas

aku yakin Allah itu maha mengetahui
apa yg terbaik untuk umat nya
apa yg layak untuk di beri klu di pinta
dengan usaha dan keyakinan pasti menempuhi kejayaan

aku bersyukur ke atasmu YA RABB
menyedarkan aku sebelum tiba waktu itu
pimpin lah hati ini kejalan mu Ya Allah
lindungilah aku dr azab mu
jauhi lah aku dr kemurkaan mu
sesungguhnya aku adalah hamba mu yang tidak sempurna


No comments:

Post a Comment