corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Sunday

telah aku lepaskan

aku x penah sesal
melepaskan tali digenggamanku
kerna jalan dan tujuan kini telah berbeza
segala-galanya telah aku lepaskan
masa depan aku bukan untuk nya lagi
impian aku bukan sendanya jua

hidup dia kini pilihan dia
kehendak dia kini kemahuan dia
jangan sesekali kaitkan aku
kerna bagi aku dia bukan sesiapa



jika ada dia lagi mungkin itu cuma kebetulan

2 comments:

  1. kita boleh untuk menidakkan ape saje....namun keputusan muktamad tetap di tangan DIA~

    [sekadar bebelan kosong]

    ReplyDelete
  2. siapalah kita untuk tidak menidakkan keputusan yg telah tertulis di loh mahfuz.. itu perjanjian DIA bersama kita dulu..

    ReplyDelete