corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

anugerah untuk hati

CINTA
datangnya tanpa di duga
hadirmu tanpa di paksa
indahnya bagai di syurga

CINTA
senyumanmu penawar duka
bicaramu pengubat dusta
tangismu pendorong ceria

arrhhhhh...
adakah ini CINTA
jika hitungan hari semakin terasa
umpama sehari bagai bertahun lamanya

jika ini CINTA
mengapa sakit yang terasa
bagai hati ditusuk derita

amat sukar di mengerti
amat sukar difahami
begitu berwarna CINTA itu bak pelangi~


kan.. jiwang x aku memalam neh.. siap de puisi puitis pujangga lagik kan...
cerita cinta diatas adalah ilham aku yg tetibe nak menjiwang2kan diri dikala
katak memekak kat blakang umah aku, tu jek..

kat sini aku sertakan 3 buah lagu yg berbeza dinyanyikan oleh org2 yg berbeza
tapi mengenai perkara yg sama iaitu CINTA
dan aku sendiri x pasti cam mana lagu neh leh mendapat sambutan yang
menggalakkan daripada peminat2 derang
owhhh.. doang sudah mempunyai peminat?...
nampak nya sbb tu la lagu2 neh mendapat sambutan yg begitu menggalakkan

ok aku mls da nak membebel pepanjang
so layankan je la yeh
lagu d bawah neh
|
|
|
|
|
V

najwa latif~ cinta muka buku


encik mimpi~ putus di twitter
kesinambungan cinta muka buku
kata nyer..

banyak lagik lagu2 dr incik mimpi neh klu koang blom dgr gi.. klu rase2 nak cuci telinga tu sila la berkunjung di blog encik mimpi neh ehhh...


cinta muka bulu~

yg neh aku x sure sape yg nyanyi.. aku rase dak2 student kot
aku x sempat ahhh nak search kat incik google pasal derang2 neh
koang layan kan jek la yek
tp klu koang rajin tolong search kan tok aku ehhh


2 comments: