corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

kucewa~

hari neh hari sedih aku..... sedih sangat2...
rase nak nanis jek [errr... rase jek tp x de la nanis pon]
hal kocik jek pon tapi rase smpi ke hulu hati sedih nye
pagi2 lagi mood da mendung
da la mendung + plak ngan rase kucewa
lagi panjang la muncung mulut neh
[klu d ukur mau smpi ke damansara muncung nyer]

pagi2 lagi aku da dapat meset

dia |> awak sy kene ostesen ke kulim la this weekend neh
aku |> dah tu cam ne?
dia |> kene la cari waktu dan masa lain
aku |> x pe la, tugas kn dulukan
[postpone g? kucewa nye]
dia |> ok
aku |> hurmmmm....

nak wat cam ne
nanis air mata darah sekali pon
klu da x jadi, x jadi gak la

aku bukan pe
aku da xcited sgt nak jumpe dia weekend neh
sampai ari2 aku menghitung hari
buleh plak dia g ostesen last2 minit
x buleh ke dia tolak jek dr g ke kulim tu?

ala.. asal aku lupe nak soh dia tolak dr gi kulim tu??
aku pon satu kate xcited nau nak jumpe tp x wat pe2
hurmmmm...

da la susah nak jumpe dia neh
nama jek dok kat mesia setahun sekali pon blom tentu gi leh jumpe
klu cam neh bek la soang dok kutub utara soang dok kutub selatan
klu x jumpe pon x de la sedih sgt sbb da tentu2 memasing dok jauh beribu batu

bile la dpt jumpe encik b neh?
klu mggu depan x jadi gak
nampak gaye nyer tggu tahun depan jek la baru kite jumpe ehhh...









tapi tahun depan cam lame gi jek... -_-






No comments:

Post a Comment