corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Tuesday

apa kejadahnya menatang TAG neh?

OMG!!!!!
ape neh?
hurmmmm blur kejap *_+
owhhhh... aku di TAG???
apakah? motif??
errr.. selama aku de blog, ari neh pestime aku kene tag
sape tag aku wehh??
ade gak yg nak tag aku
cam best jek kene tag2 neh..
jom kite layan tag dr DRC tok aku :P

opsss.. nak tag2 pon ada rules gak meh??..
so i follow jek rules yg dah derang2 neh buat

rules to tag2

~each person must post 11 things about themselves in their jurnal
~answer the questions the tagger set for you in their post and create elevent new questions for the people you tagged to answer
~you have to choose 11 people to tag and link them to the post
~go to their page and tell them you have tagged him/her
~no tags back
~no stuff in the tagging section abaut you and tagged if you are reading this, you legminately (aka really, trust with all honestly) have to tag 11 people

11 untuk aku

~org kate aku sombong/garang
~mudah mesra/kuat menyembang/gedix
~suke wat cite merapu meraban ngan osmate2 tercinto
~sangat2 susah nak ingat nama org
~kuat membebel kat org2 tersayang
~ralit bile tgk tv, klu mak metua lalu pon sure x pasan
~berusaha menjadi wanita solehah, insyaallah
~kuat kentot x kire kat mana asal leh bebaskan gas2 tu dgn selamat
~bertahun2 cube nak kurus tp semakin diet semakin berkembang dgn pesat
~suka tukar2 nick name kat fb n blog
~kuat perabih duit aka shopping

11 dari DRC

~penah menangis sbb lupe solat?
**x, insyaallah aku akan cube perbaikinya

~nama rasul yg ke 15 siapa?
**harun

~apa kelebihan org yg ceria
**awet muda.. kahkahkah

~macam mana anda boleh ceria?
**mulakan dengan senyuman

~gigi awak ada berapa jumlahnya?
**32-1=31 batang gigi jek yg tinggal

~berapa centimeter bibir anda klu senyum?
**klu senyum ngan ikhlas mau smpi ke telinga agak2 ko bape cm meh?

~tujuan anda blog ni untuk apa?
**tok merapu meraban smbl melepaskan geram

~nak join contest DRC & CTK tak?
**insyaallah klu bersesuaian ngan mood time tuh *_"

~klu boring buat apa?
**selain buat bodoh layan cite korea

~lagu nasyid mana yg anda suka?
**UNIC - doa dhuha

~DRC ni ceria tahap mana?
**x tau sbb x kenal sgt

11 tok korang

*bende pertama yg koang buat pas bangun tido?
*berapa bulan sekali koang tukar berus gigi?
*kat mana koang selalu kentot?
*sape cinta pertama koang?
*kenapa pelangi ada 7 color?
*berapa kerap koang baca AL-QURAN?
*kenapa koang rasa bahagia bile becinta?
*berapa kali koang amik lesen kete baru lulus?
*klu aku suke kat johan ashari koang suke x kat fasha sanda?
*kenapa koang berblogging?
*koang rase blog aku mcm mn?

11 mangsa tag


selamat bejuang.. ok go!!..


No comments:

Post a Comment