corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

date 1~


beberape detik jek lagi akan memasuki tarik 11-11-11
aku tgk rerate kengkawan aku kat fesbuk da kalut ngat ngan tarikh neh
errr.. aku rase bukan kengkawan aku jek myb 1 dunia
sape tahu kan?
apo yg menarik sgt ehhh..
aku pon x pasti

aku rase makin ramai yg tggu tarikh neh makin aku jd sakit hati
bab sakit hati neh x leh nak kasi tau sbb pe
sbb aku sndr pon x tau
mungkin sbb tarikh tu 11-11-11
mayb~

rerate aku tgk derang nak jdkan date neh sbgi date yg
akan derang ingat smpi mati
bagi aku bek la ari2 ingat mati pat gak pahala... phew~
kengkonon la.. derang klu buleh tarikh ni la nak wat tarikh nikah
tarikh ni la nak gi dating nyer pon
ngan tarikh neh la nak wat serba serbi
da mcm x dok tarikh len da aku tgk

derang neh tau x.. sebenar nyer tarikh neh x menarik mana pon
bagi aku la.. kang de org kate aku x pandai nak menilai plak

11-11-11
sebenarnya menyembunyikan sesuatu
kalau koang pandai dia sembunyikan mende?
cube koang peratikan bebetol..
yang pasti bile koang sebot dia muncul
tp bile koang tulis dia sengaja di sembunyikan
kesian kan?...

klu koang x tau meh sini aku nak kasi tau
11-11-11 yang tersembunyi adolah 11-11-2011
-2011 neh selalu di abaikan da cam anak tiri lak aku tgk
so jangan sesekali koang abaikan apa yg penting
sian kecik ati si -2011 neh nnt

bagi sesape yg x dok lagi tarikh cute meut tok tahun 2011 neh
aku suggest kan koang pilih la tarikh len
sbb aku rase tarikh neh x cute langsung
hehehehe

aku da pilih satu tarikh yg cun meut de bom la

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v




amacam???
de bom x tarikh yg aku pilih neh?
x de yg tersembunyikan?

No comments:

Post a Comment