corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

feeling itu sesuatu~

"tuhan aku tahu banyak dosaku
hanya ingat kamu kala dukaku
namun hanya kamu yang mampu membuka
pintu hatinya untuk cintaku"

feeling itu sesuatu
sesuatu yg sesuatu bile mana ia muncul
tanpa di undang

feeling itu sesuatu
bilamana hati mula berteka-teki
mencari jawapan yg tak pasti

feeling itu sesuatu
bilamana suara-suara itu mula menghantui aku

feeling itu sesuatu
bilamana aku jadi ngada2..
gatai x tentu pasai

feeling itu sesuatu
bile mana aku nak ckp ngan kau
tp kau bukan men laju lagik jalan tinggalkan aku

feeling itu sesuatu
bilamana aku cari kau kat google tapi x ku temui
:(

feeling itu sesuatu
bilamana aku berharap kite akan bertemu lagi

feeling itu sesuatu
bila senyuman terakhir kau buat aku ptg td
i like :)

feeling tu sesuatu
bilamana mata aku yg mengantok neh
x mau tidoq

aku harap
feeling ini sesuatu
dia juga sama seperti aku
>.<








nota kaki cagu |>
hati aku x keruan kerana dia !nc!k eLLa

No comments:

Post a Comment