corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

yellow itu kuning~

yellow itu kuning
sekuning color yellow
but not otak "kuning" kehkehkeh...

dulu time sekolah rendah umah sukan aku umah kuning
aku bangga menjadi sebahagian dr mereka
sbb tiap2 tahun umah sukan aku jadi juara keseluruhan
tp aku bukan la penyumbang kepada kemenangan tersebut
pasai aku neh x bape nak suke bersukan
klu kasik jadi pom2 girl, ahhhh!!!.. itu mmg aku
bab gedik2 tu mmg "A" la
hahahahahahhaha

tp kenapa YELLOW??
cam x dok color len dah kan
pasai pa ehhh??
ahak pasai buah hati saya yang neh

|
|
v

opsss!!.. TOMOK!! buah hati ker?
kelas ko cik sara klu ini buah hati ko
ahahahahaha
neh artis pebret aku zaman hingusan dulu
dulu la tp skrg neh dia ttp no 1 d hati aku walaupun dia sudah d miliki
[dush..dushhh.. tumbuk dinding sbb gedix]


saat nya bermula ketika
aku jatuh cinta
cinta pandang pertama sekali lagi dengan tomok
eceh.. poyos jek aku neh
tapi betoi la aku da jatuh cinta
aku da terjatuh cinto pade color baju nikah derang
aku pon x sure pasai pa aku suke sgt color neh
myb sbb tomok yg pakai
suke tomok = suke kuning????

abaikan model2 tersebut just focus pada color baju jek k
errr... sblm tu nak mintak sorry kat kawan aku sbb cuwik pic ni
tu la sape soh sanding pakai color yellow kan aku da meroyan.. &%@*@)($#_!


klu nak pakai baju color kunin yg cantik neh kene kawen dulu ker?
klu x kawen leh x pakai baju cantik neh?
errr... nak gi mana pakai baju cantik cam neh
kalau setakat gi kenduri kawen kang org salah pengatin plak
sabar... x luntur color kunin neh klu besabar
hehehehhe


nota kaki cagu |>

buat my musyuk2 future hubby
[Ya Allah Ya Tuhan ku kau jodohkan la aku dengan hambamu yang cintakan agamamu]

yayang nak pakai color kunin is yellow neh mase kite sanding nnt ehhh
tapi klu yayang/ucuk da kenan kat color len
color neh yayang nak wat baju persalinan
x pon wat baju malam berinai..
buleh kan ucuk :P

ahak kelas ko cik sara...






4 comments:

  1. 0uh..zaman hingusan lai dlu p0n minat at t0m0k ni..hehe
    canteq larr tema kuning ni ^_^

    ReplyDelete
  2. ahak.. zaman hingusan the best :)

    ReplyDelete
  3. kunin.... kunun2 pangkat raja bertitah...hahahaa... bila lagi mau test itu gaun KUNIN??

    ReplyDelete
  4. ahak.. kalu soh test ari neh pon buleh tp.. tp.. aku mau pakai dong... :(

    ReplyDelete