corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Sunday

mEmOry kiTE....

saat pertama kali berjumpa pada 14/03/2010.. pertama kali dengan nya menonton wayang bersama. pertama kali bertentang mata setelah sekian lama x berjumpa.. aduh.. jika di kenang kisah lama mmg klaka.. apalah salah aku dulu sehingga aku kau tinggalkan.. (cewah.. ayat da nak mule berbunga2 nih)


dia.. dia.. yup dia ruper nyer.. budak kecik yang pernah menghuni di ruang hati aku suatu mase dahulu.. terkecewa kerana dia, mungkin kerana berbeza usia atau ketidakmatangan fikiran atau kebencian di hati nyer.. aku tidak tahu sebabnyer.. cume yang aku tahu pernah suatu mase hati ku berkate2 suatu hari kite akan berjumpe semula..

inikah yg dikate kan takdir.. dia muncul semula setelah hampir 14 tahun di pisahkan oleh waktu.. kemunculan nyer membuat aku tersenyum.. tp aku sendiri x pasti adakah dia yang aku nnt selame ini kerana dia yg pertama.. pertama mengajar aku erti rindu walaupon dia bukan yg istimewa..

No comments:

Post a Comment