corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Tuesday

kerja oh kerja..



hehehe.. mggu nih da masuk 2 mggu aku da kekurangan kerja.. makne nyer aku x der keje nak di buat.. so aku amik keputusan tok update blog aku yg da lame menyepi hih.. al maklum la x baper nak pandai wat blog, tu pasai da lame menyepi..


kat opis nih aku tgk sume pakat2 da x wat keje.. bek bos bek staf nyer.. aper nak jd ngan doang nih ehhh.. heheheh termasuk arr aku ni.. nak kate x der keje aku mmg arr x der keje. yg len2 tuh x kan x der keje gak.. jelous la tuh aku x der keje. yg pelik nyer bos2 tuh siap dok sembang2 agi kat sofa tu.. siap leh mkn2 agi.. doang ingat time rehat pe.. dolu mase sekolah ader la time rehat kol 10. ni da keje la wei.. agak2 la.. time rehat koang kan kol1.

so aku der lagu yg sesuai tok koang sume..

La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La Laaa…
La Laaa…
oh.. Pening kepala
Memikirkan tak ada kerja
Tanam AnggurSijil.. diploma
Ah! Gantung didinding saja

Ooh! Lega rasanya
Jawat kerja pegawai pemasaran
Di PertamaRupa.. oh! Rupanya
Kerja am sajaaa!

La La La Laaa… La, hari-hari kerja!
La La La Laaa… Bosan dengan kerja, haha!
La La La Laaa… La, hidup harus kerja.. kerja!
La La La Laaa… La, hari-hari kerja!
La La La Laaa… Bosan dengan kerja, haha!
La La La Laaa… La, hidup harus kerja, kerja!

Ooh! Terpinga-pinga
Tak puas lagi beradu, mengantuk
Subuh hingga senja
Ah! Hari-hari sama saja

Ah! Nak bancuh kopi
Tapi gulanya tiada, minum saja
Kerja bagai nak gila
Ah! Tak juga kayaaa…..

La La La Laaa.. La, hari-hari kerja!
La La La Laaa.. Bosan dengan kerja, haha!
La La La Laaa.. La, hidup harus kerja.. kerja!
La La La Laaa.. La, hari-hari kerja!
La La La Laaa.. Bosan dengan kerja, haha!
La La La Laaa.. La, hidup harus kerja, kerja!

Gelisah, kugelisah
Mengenangkan masa depan
Kuharus kerja
Oh! Mesti kerja
Tiada apa yang percuma
Realiti tika tiada kerja
Oh! Papa kedanaaa!

La La La Laaa… La, hari-hari kerja!
La La La Laaa… Bosan dengan kerja… haha!
La La La Laaa… La, hidup harus kerja, kerja!
La La La Laaa… Hari-hari kerja!
La La La Laaa… Bosan dengan kerja, haha!
La La La Laaa… La, hidup harus kerja, kerja!

La La La Laaa La La..
La La La Laaa La La..
La La La Laa La La..


No comments:

Post a Comment