corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

gaTal yG mENgGaTaL ;(

aduh.. gatal nyer.. menggatal plak tuh.. patut arr da 2 malam aku tido x lena.. sume nyer gara2 dia yg menggatal x tentu hala tu.. aku bengang betol la.. pe sal la time2 nih dia nak menggatal.. x de time lain ker?... da sekian lama dia x menggatal tibe2 dua mlm nih dia naik gile lak gatal nyer.. yang aku x paham nyer naper la asal malam jek menggtal.. asal gatal jek malam.. dah tu plak klu tau punca nya x pe.. tu yg aku x paham.. da berabih duit da aku nih gara2 menggatal memalam.. da bermacam2 cara da aku kawal supaya x menggatal tp still lagik gatal.. aper aku nak wat agi nih.. penat arr x cukop titon.. ;(

No comments:

Post a Comment