corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Monday

warga1983

sejak aku menyertai warga1983 ney malam2 ku terisi dek bertenggek ket dopen lappy... x der agi mengadap tv or borak2 kosong smbil reke2 citer ngeri ngan osmate2 tercintonku.. skrg aku da der kengkawan baru.. kengkawan yg x tau asal usul tu aku kenal sejak aku menyertai portal rasmi warga 1983 pada 6 july 2010. portal tu baru jek diwujudkan x smpai pon sebulan (aku rase la~x pasti dah bp lame) tapi kiter oang dah cam 18thn kenal hati budi memasing. mana x nyer memasing molot cam longkang n slamber.. tp x la sume cam longkang der gak la yg baik budi pekerti cam aku nih ha.. (huhu puji dr sndr la plak)...

dengan ader nyer portal rasmi warga 1983 nih sume kengkawan yg sebaya kite leh jumpe.. yg kenal, yg da lama x jumpe, silap2 ex gurl n ex boy koang pon leh jumpe gak lam portal nih.. yang best nyer portal nih kiter leh pat kawan dari sume pelusuk lam malaysia nih.. hehehheh.. klu koang x caye cube ahh koang join portal nih.. (khas tok warga 1983 jek~yg len dr tuh leh tgk sbg pelawat~ kui..kui..kui..) :)

sesekali bergaul ngan oang yg x dikenali nih best gak.. leh sembang pe jek tanpe segan silu.. tp mesti ader had n batas nyer.. klu x nnt leh mkn diri.. hehehhe... bagi aku, aku suke ramai kawan.. x kire saper janji aku selesa ngan seseorg tuh.. walaupon sekadar kawan di alam cyber kengkadang leh wat kiter tersenyum sndr.. walaupon aku da der kawan br skrg aku x lupe kan agi kengkawan lame.. x der yg baru x der la yg lama kan.. pe2 pon sume tuh kawan2 aku..

No comments:

Post a Comment