corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

~~HILANG~~

emmmm... huh.. hah... itu lah keluhan yg sering kali terpacul dari mulut aku.. aku x tau knp.. seringnya mengeluh.. walaupon aku tau keluhan tuh x baik tok kesihatan... hahhahaha kesihatan ker?.. lantak ahhh ader aku kesah.. kesah ke aku? what ever lah..

sebenarnye mggu nih aku sering hilang fokus kat opis.. aku x tau knp.. fikiran aku melayang smpi ke "TIBET".. tibet? ader kene mengene ker?.. emmm tak kesah le sampai kemana yg penting aku nak fokus jek skrg.. klu x alamat nyer sampai kesudah aku x leh nak fokus ngan keje aku.. plz.. hilangkan segala kekusutan yg aku sendiri x pasti saper yg cipta nyer.. ader kah aku tau org disekeliling ku?.. ahhhh tidak.....

aku x nak sume nih berlaku... walaupon x sakit tp serabot doh... pikir dan terus memikir cam ne nak kembalikan ke fokusan aku nih.. kene ke aku cari dari punca nya?.. tp pe kah puncanya?mungkin punca nya dr aku sendiri, sering hayal dalam fantasi walau reality tak pasti.. aduh!! susah ahh cam gini.. aku kn bangkit tok mengelakkan sume nih berlarutan..
ahhhhhhhh!!.. susah nyer nak bangkit semula setelah hanyut begitu lama.. aku perlu cari tempat tok bertaut.. tp per ekk?.. huh persetan kan ahh sume tuh.. aku nak bangkit semule...

No comments:

Post a Comment