corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

...sELagi aDA rINDu...



selagi ada bulan mentari ....
[sinaran nya dapat memberi 1001 kehidupan]

selagi ada berkasihani ....
[sayang la aku seadanya]

selagi ada bulan dan bintang....
[andai dapat ku petik bintang.. tidaklah pungguk rindukan bulan]

selagi ada berkasih sayang ......
[awak sayang saye x?]

selagi ada ombak dan laut ....
[x kan ku biarkan kau sendirian lemas entah kemana]

selagi hati ku terpaut .....
[ku harapkan pautan kasih tersimpul rapi]

selagi ada turun nya hujan ....
[ pasti timbulnya pelangi yang menyerikan hati ini]

selagi ada rahmat tuhan ....
[ bersyukur dgn segala rahmat yg di beri]

selagi ada langit dan bumi ...
[ walau pon kite dibumi dan langit yg sama.. masih belom kau ku temui]

selagi cinta ku bersemi ...
[aku yakin cinta kau pasti]

selagi ada waktu...
[tik tok tik tok.. berapa lama lagi harus ku tunggu?]

selagi ada rindu ....
[rindu ku pada kamu]

biar beribu batu...
[swalaupon kau tiada disisi aku kan setia menanti]

ingin aku bertemu....
[kamu]

oh kasih....
[sayang ku]

damai lah...
[sedamai hati aku]

engkau disana...
[aku kat sini]

ku berdoa
[kenang daku dalam doamu]

pada tuhan...
[ketemukan lah kami]

agar kau bahagia...
[bersama aku]




tajuk: selagi ada rindu
pestime dgr: 27 september 2010
dgr kat: lam kete afn....
dgr ngan: kawan aku
lokasi: perhentian hicom





No comments:

Post a Comment