corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

wahai hati~~~~

entah knp mlm neh aku emosi sgt.. tetibe wat mender serba x kene.. nak marah jek... paling berat nak nanis... ni sume gare2 line berok band yg cam hampeh... aku terlepas sesuatu... sesuatu yg aku ingin genggam erat.. sesuatu yg x mungkin aku lepas kan.. sesuatu yg sesuatu...

tiada apa yg dapat menenang kan aku malam neh.. walaupon angin berhempusan ke pipi.. menyapa ngan manja.. ttp x dapat tenangkan hati yg sedang gundah.. wahai hati tenang lah dikau.. sesungguh nya aku sakit sgt memendam semua ini... wahai hati mana kah kekuatan dikau?... bagaimana aku nak tempuhi semua nih..

tiada apa yg dapat memujuk rawan dihati.. rajuk yg dicari sendiri.. lara yang sering menanti.. kapankan ianya akan berakhir.. hari2 tersenyum kerana sembunyikan hati...

aku biarkan emosi menguasai diri.. membiarkan air mata jatuh ke pipi.. mungkin dengan cara ini aku pasti.. hati akan tenang sendiri.. mungkin kah bisa terjadi.. akan aku cube harungi.. adakah aku terlalu beremosi.. terlampau melayan hati yg x pasti.. ahh persetan kan semua tu..

mengapa tiada yg paham isi hati?.. mengapa perlu dicoret tentang diri?.. mengapa oh mengapa.. terlalu banyak persoalan yg hendak di tanya.. mungkin kan jawapan nyer cuma satu.. lumrah kehidupan tiada yang pasti.. pasang surut nya sering silih berganti....

wahai hati sesungguh nya hanya DIA yg tahu sakit nya punya hati begini.. mungkin ade hikmah atas ape yg terjadi.. pasti sy akan tggu hari tu.. hari yg buat hati sy sentiasa mekar dengan senyuman yg tulus..







No comments:

Post a Comment