corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Monday

clinic time


Align Centrerase nyer da berkali-kali aku tangguhkan niat aku ni....
ngan alasan...
"MALAS"
ahhhh.... sungguh x munasabah...
tapi kali ni aku TEKAD
sok pagi2 aku kene gak gi sana..
ape nak jadi, jadi la..
aku da x tahan da nak tanggung mende ni tiap2 mlm..
rimas dow..
tempat ni klu nak gi kn gi awal2 pagi
klu gi kol 8-30 ke atas alamatnyer kol 1-00 pon x siap agi...
silap2 ari bulan mau makan masa sehari
almaklum le tempat org kan...
hehhehehe

ha ni le tempat yg aku nak gi esok...
klinik kesihatan putrajaya presint 9
tah cam ne la agaknyer kat sn sok..
mst ramai org... beselakan name pon klinik kerajaan

yg ni lak klinik kat sebelah opis aku
mmg dekat sgt le..
aku bukan x nak gi kat situ..
bukan x penah gi.. mmg best le kat sane
x penah aku gi klinik kerajaan dilayan cume 20 minit jek...
daftar-tunggu-jumpa Dr.-amik ubat-balik
yg jd masalah nyer klinik ni beroperasi secara manual
tu tandanya rekod2 perubatan aku yg dulu2 x de..
bile da x de cam ne la Dr. tu nak tau masalah aku yg da tentu2 nyer bermasaalah nih kan
sbb tu aku kn gi yg kat presint 9 tu
bak orang kate "pelan2 kayoh"
ader kene mengene ke? blasah jek la labu.. hehehehehe

sok klu Dr. tu kasi ubat sapu
leh x aku ckp aku x nak
membazir dow klu kasi ubat tu kat aku
aku bukan nyer gune
dr aku x gune bek la Dr. tu kasi kat pesakit yg lebih memerlukan
tp klu Dr. tu nak kasik gak aku hamik jek la

drpada Dr. tu kasik aku ubat sapu bek kasik pil2 yg memberikan kesan yg lebih cepat
hah.. bab pil2 ni aku suke
mudah tok ditelan
klu x abis leh simpan tok wat stok kot2 mende tu datang lek.. huhu

harap2 sok Dr. tu x cocok aku cam dolu-dolu..
adeh sakit tau klu kene cocok2 neh leh mendatang kan kemudaratan
tapi leh pat "MC" cam ari tu
hahahha.. i like..i like...
klu pat MC tu makne nyer leh lek umah..
yepii... tp sll nyer pas kene cocok nih mesti tido x hengat le..
gile x gile penangan ubat cocok nih kan...
mudah-mudahan pas gi klinik sok segala masalah aku leh selesai..

aku x nak le jadi cam badan dak nih..
kesian da aku tgk, tewok sgt allergic dia
tp kengkadang aku pon kene gak satu badan cam dia
tp x le cam tu..
sll nyer kat kaki, lutut, pehe tu mmg pebret dia nak tumbuh..
myb sbb byk lemak kot.. hahhahah
pepandai jek aku nih kan..
klu ikot byk lemak nape kat tangan pon sll tumbuh..
siap kat jejari runcing aku ni pon dia nak lepak gak...
emmm... malam ni x de la plak di lepak kat kaki tangan aku
sll bukan men.. tiap2 mlm dia kaco tido aku
klu nak lepak tu lepak jek la
x yah le nak menggatal.. kan da aku x cukup tido sbb nak menggaru jek
bile da menggaru jek tetengah malam makne nye lambat le aku bangun pagi..
drpada sok aku bgn lambat bek aku tido skrg..

~wink~

jumpe sok di klinik
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz





No comments:

Post a Comment