corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

hati saya

semakin kerap aku menyatakan yg aku ikhlaskan setiap tingkah dia, sebenarnya semakin itu aku rasa sakit nyer. semakin aku tersenyum untuk dia sebenarnya semakin itu aku terluka. aku sakit dengan keikhlasan aku sendiri, memang betul2 menyakitkan. bukan dibuat2 tapi aku sangat2 sakit..

aku cuba untuk berfikir secara positif, cuba untuk berlagak seperti biasa
tapi semakin aku mencuba semakin ia memakan diri.. semakin sakit, semakin pedih, semakin terluka, semakin binasa dan semakin hampa.

terkadang aku rasa ingin menangis. lepas kan segala kekesalan dan kesakitan dengan mengalirkan air mata. tapi apakan daya air mata ini hanya mampu mengalir di dalam hati. x kan ku biarkan ia jatuh ke pipi tapi siapa lah aku... insan biasa yang tidak punya apa2 selain daripada air mata...

adakah sakit ini disebabkan oleh cemburu?...
adakah aku cemburu?...
ia memang aku cemburu????
patut nya bukan ini yang terjadi..
seharusnya aku faham mereka hanya teman biasa
x lebih dari yang aku sangkakan tp kenapa aku masih cemburu
mungkin kerana mereka pernah ada kisah silam yang tidak kesampaian

aku tahu sebelum ada nya aku dia terlebih dulu ada dalam hati kamu.. tp itu dulu, cerita yang telah kamu tinggalkan... mengapa aku rasa kamu sangat perihatin terhadap dia.
kamu dulukan dia dari aku.. semua nya dia... aku hanya mampu melihat kamu dan dia dari jauh.. hanya mampu diam melihat kamu bersama dia. bila aku menghampiri kamu, kamu berlalu dengan melukakan hati aku. mungkin salah aku kerana atas perjanjian yg telah kita persetujui, bahawa antara kita tidak perlu ada sesiapa yang tahu.. tapi itu bukan alasan untuk kamu lukai aku... aku betul2 terluka kerna kamu.

maafkan aku jika kata-kata tak seikhlas hati..
aku rela sendiri dari hati disakiti begini..

maafkan aku
aku tak rela begini selamanya




No comments:

Post a Comment