corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

dak kecik

~selamat pengantin baru semoga berbahagia hingga hujung nyawa~

sungguh aku x sangka dak kecik yg dulu comot n pemalu neh kawen lu dr aku. hurmm... tu la klu da jodoh x kira usia.. kawen gak akhirnye. seb bek la ari tu aku usya2 fb dak neh .. tup2 amik ko pic kawen dia yg aku nampak lu.

mau x terkezut aku dibuat nyer. ari tu kate nak jempot aku bile dia kawen. ni ape kes kawen lu br nak jempot. huh.. ape ahh dak kecik neh. lupe kat aku ahh tu. org nak kawen mn nak ingat org len da. agaknye macam2 hal nak kene urus kot. [ceh! wat ayat penyedap tok hati sndr nampak]

tp yg menjadi persoalannya skrg neh.. cam ne aku nak gi kenduri dia?
tarikh 26 june tu leh lak same ngan tarikh family day opis aku.
huh!!.. ni yg sukar tok aku wat pilihan neh..
kang klu aku x gi family day tu kang doang sebok dok tok tek tok tek kat opis, aku melopong jek dgr doang menyembang.. tu yg aku x gemo tu. tp klu aku x gi kndr dak neh bile gi nak tgk dia nek pelamin. da la kawen tok sekali seumur hidup kan. hurmmm.... cam ne?

klu ikotkan geletis aku neh mmg dua2 aku nak gi.. x mungkin la kan dpt gi dedua tmpt neh.. kang klu gi dedua aku nak gi cam ne?. tempat da la jauh satu melaka satu gi kat serdang. adeh buntu2.. leh x salah satu tunda hari len?

tp kan.. klu aku x gi bukan nyer doang x leh kawen kan.. ehheheheh..
da tentu2 doang ni da selamat jd suami isteri.. klu aku x pat hadir aku doakan koang dr jauh je la.. semoga koang berbahagia dan kekal hingga hujung nyawa..




dak kecik sowi ehh aku da cuwik pic kawen ko tok tatapan aku :p .. lap u~




No comments:

Post a Comment