corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Friday

awish @opis

~air mata kekasih~


gugur jua d sebabkan terantuk kat bucu meja


~gelagat awish bile kat opis~


x tentu hala da dia ngan botol susu nyer.. kejap ke hulu kejap ke hilir
ke sana ke sini.. cari kunci drawer nak wat men.. tah sape2 nyer kunci dia rembat..
bile awish ada kat opis cam tu la jd nyer sume pakat x leh nak wat keje, dok tgk dia men ngan aku2 sekali x wat keje smpi ke sudah..


~bile bos pon da x amik port kat opis~


kat lantai pon jadik diaorg neh.. mak-mak pakat berborak pasal kerenah anak memasing.. yg penting awish sebijik ikot perangai mak dia.. sampai mak dia pon x caye bile aku ckp cam tu.. tp betol la aku x tipu.. aku perati da cam kuah jatuh ke nasi da.. hehehehehe..... untung la koang ada anak. aku yg x de anak neh tgk jek la. hahhahahaha.


~cute meut~


tgk muke manje awish tu lucu kan... org soh senyum dia leh lak pakat tutup mata.. mata da la x bape nak bulat.. da cam anak cina tersesat je.. hah!!.. bab mata pon sama gak cam mak dia. same2 sepet. hahahahahha...
-

-

-

-

-

-

-

-

ibu awish cpt2 la bg awish adik.. awish da besa da.... hehehehe

No comments:

Post a Comment