corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Saturday

rabak~

entry kali ni aku nak cite pasal sinki umah aku.. da bebulan2 sinki tu bocor n bebulan la x memasak n basuh pinggan kat situ. mana x nyer memasing sebok ngan urusan "SERI PADUKA BAGINDA" la katakan..

sehingga la semalam..
semangat tok melihat sinki umah kembali ceria n bernyawa kembali semakin berkobar2
pencarian plumber terhebat dipergiatkan..

tadaaaaaaaaa...

akhirnya pencarian plumber berakhir bile doang datang betolkan sinki aku.
yg aku x leh tahan tu.. cik plumber ahh bukan nyer pak plumber yg dtg.. rase cam x yakin lak ngan doang neh.. leh betol kan ke tidak?.. sbb aku tgk dia dtg umah bukan cam seorang plumber tp cam nak gi shopping komplex jek.. kompius aku dibuat nya.. dtg nak repair sinki ke nak melawa.. ingat umah aku neh de teruna idaman ke hape? hehehehhee... pestime tgk plumber pempuan [mcm2 ragam lak]

tinggggg!!!...

tgk.. tgk... setelah ditukar baru
siap sedialah untuk berkhidmat dengan cemerlang

tu dia.. paip yg telah menyebabkan kebocoran akan di nyah dr sini..

~bab paling best~

hah!!.. terkejot berok aku bile dpt bil... koang caye x?.. klu koang x caye, aku lagi x caye.. nak x nak aku kn gak bayo dow.. melayang RM220 [tong2 ahh ngan osmate] .. klu wat shopping leh pat mcm2 ngan duit tu. aku x tau la ape yg mahal sgt smpi RM220 tu?. klu aku tau semahal tu upah nyer bek la aku repair sendiri [cam reti jek kan] siap ahh awek td tu klu sinki aku tu bocor lek.. kite tggu dan lihat....






moral :: jgn harapkan org len.. begantung la pada diri sndr..

No comments:

Post a Comment