corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Friday

tired

hari neh abis gak tgk cite korea 17 episod dlm ms 2 hari.. 5 hari tgk 2 cite .. dasat x dasat.. mmg kemaruk bile da stat tgk.. sgt2 penat tp layanzzz.. time utk luangkan masa ngan diri sendiri [mau bsh baju, lipat kain n kemas rumah.. pendek kata sume keje2 tu da lama x di sentuh bile ngadap cite korea] sume nyer melalaikan [cewahh..]

haishhhh.. malas nyer nak wat keje umah.. bile da ngadap lappy neh.. nak x nak aku kene gak kemas sikit2 walaupon x besepah... sekurang-kurang nya aku kene la sapu mana2 yg patutkan.. almaklum le esok kan hari sabtu. tp tu bukan alasan nya.. masalah nyer skrg neh sok kakak tercinto guek mau dtg umah.. siap bwk mok cik aku lagik [paham2 je la klu org tua nak dtg umah kn la kemas2 sikit] klu x mau dia membebel.. huaaaarrrrr... mau benanah kan.. huhu

bile sume keje da satel.. hati da senang baru la aku smbg lek tgk cite korea tu.. byk lagik cite2 menarik yg lom tgk.. mau makan tahun klu nak abiskan sume tu.. hehehehhe

k la takat ni dulu bebelan aku yg x de makne neh.. mau menguruskan umah yg x bertangga tp de lif.. muahahhahahaha.. daaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment