corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

sorry... i love u

sejak aku deactivated fb hari-hari aku sgt2 membosankan.
rasanya cam terputus sudah aku dgn dunia luar
umpama aku dok pada zaman jepon plak..
[poyo x?] hehehhehehe

tp seb bek la aku ada teman yg istimewa
[cam org2 muda bercinta tu]
sangat-sangat seronok bile bersama
ada tawa, ada marah, ada sedih, ada tangis.. pendek kata 1001 rasa la
[sekali sekala dpt gak aku lupekan hal2 yg mengusutkan pikiran aku]
kengkadang aku buleh tinggalkan sume bende yg sll aku buat just nak bersama ngan dia [gile x gile aku kan]
smpikan kat opis pon aku x buleh nak berenggang ngan dia
seb bek la mggu neh aku mmg x byk keje n bos lak x der..
mmg rezeki aku la kan
hahahahhahaa

korang jgn slh paham plak ehhh..
aku bukan sedang bercinta dgn org tp..
aku tengah demam tgk cite korea.. hahahhahaha
sape2 x suke tgk tu mmg rugi le

semalam seharian aku berendam ngan air mata
gara-gara aku tgk cite

huh... mmg sedih gile citer neh
klu koang x caye koang kn la tgk lu cite neh
pastu koang kire bape kotak tisu koang abiskan tok lap air mata
sob..sob..sob..sob...
aku layan cite neh dr kol 8-30am smpi 5-30 ptg
ce koang cite bape lame aku ngadap pc sampai abis sekotak tisu
smpi aku langsung x wat keje ngan mata lebam idong lak tersumbat
[betol2 menghayatikan]
haissshhhh
klu la bos aku dpt tau mau aku kn gantong smpi mati
asik layan cite korea keje langsung x jln
last episod lak aku layan kat umah
hah bile layan kat umah tau2 jek la.. bukan sekotak tisu tp setimba air mata aku tadahkan [nampak sgt tipu nyerkan]

aku bukan x nak cite sinopsis cite neh
kang klu aku cite kang koang x nak tgk lak
yg penting cite nyer mmg sgt2 sedih dan kesian
aku kasik 5/5 bintang tok cite neh

kat sini ada beberapa keping pic yg koang leh tgk

ni la hero lam cite nih.. hensome kan.. :p


ni lak pestime hero bertemu ngan heroin


part yg ni paling sedih.. time neh da 2nd last episod klu x silap aku
klu nak tau nape jd cam neh jgn lupe tgk lam maaduu




No comments:

Post a Comment