corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

windu yg bertandang

hari ke 8 aku tanpa "facebook"
hidup tanpa FB umpama kopi tanpa gula..
pekat, likat, pahit...

hari ke 8 aku tanpa "facebook"
sgt2 windu pada kengkawan aku kat sana
windu nak update status
windu nak komen2 derang
windu sume yg ada kat sana
pendek kata tersangat2 windu

hari ke 8 aku tanpa "facebook"
hati meronta2 nak aktifkan balik
tp dr sudut lain aku x mampu
dr sudut lain aku perlukan kekuatan
dr sudut lain aku kene larikan diri
dr sudut lain aku kn sembunyi
dr sudut lain aku tlah dianggap mati
dr sudut lain aku hanya aku

hari ke 8 aku tanpa "facebook"
berapa lama aku mampu bertahan?
melarikan diri bukan satu jln yg baik
tp ia baik dr terus disakiti

hari ke 8 aku tanpa "facebook"
terus tanpa "FACEBOOK"


No comments:

Post a Comment