corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Thursday

incik B




"Alhamdulillah berkat Ramadhan akhirnya dapat juga apa yang dicita-citakan.. 4 tahun tunggu nak buat perkara ini hari ini 11 Ramadhan 1432 Allah beri kesempatan.. Syukur Ya Allah"

status ni aku baca beberapa jam yg lepas kat FB incik b
hurmmm.. sgt2 berteka-teki
buat aku tertanya2 jek
tapi akhirnya terjawab jugak apa yg tersirat tu bile kengkawan dia komen

hahahahahah
upenyer dia dpt further study kat UITM shah alam
so lepas neh jd incik student la plak


bile jd incik student mesti incik b makin bz
bz ngan keje bz ngan study bz ngan life sndr
x dpt aku bayangkan time tu nnt
[x yah bayangkan sgt oK!!]

nape tetibe aku kesah sgt neh
sebelom neh aku x kesah sgt pon
[sekali sekala kesah buleh x?]

bile dia nak jd student neh aku plak yg cuak
bese la kan time jd student neh la segala kemungkinan akan terjadi
kawan baru
suasana baru
pergaulan baru
hati baru

uitt... bab "hati baru" tu aku x buleh nak tahan
yg tu aku jeles sikit..
mungkin sbb neh aku jadi kesah

bukan apa kan
bile da selalu de study group

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V

cam neh

lebih pompuan dr lelaki mau nyer aku x cuak kan
tp sape la aku nak cuak lelebih
nak kata is3 bukan
GF jauh la sekali kan
[over x aku neh]
tp aku kawan dia
K.A.W.A.N


errrrr
x buleh2 walaupon kawan dia tetap aku punya
"my incik B"
so sesape yg nak kan my incik B
sorry x buleh oK!!..
[buleh x aku wat gitu?]
hehehehehe



pestime jumpe incik b d kedai mamak presint 9
ce teke aku yg mana?
muahahahahahahahahahaha





No comments:

Post a Comment