corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Tuesday

keroncong mak minah~


jam menunjukkan pukul 4.49 ptg
makna nya masih ada lebih kurang 3 jam lagi
tok masuk nya waktu berbuka
untuk menunggu saat e2 aku rase sangat2 x tertahan
pewot aku neh bukan men lagi..
rancak berpesta


kenapa perot kita lapo jek mesti dia berbunyik?
bunyik jek mst pewot lapo
klu lapo jek mst kene makan cepat2 kan
klu x mkn nnt takot kene gastrik la plak
time tu ape pon x buleh da
tp bile dalam bulan pose ni x buleh nak mkn sgt
nak x nak kene la tggu time bebuke nnt
klu x sia2 la aku pose hari neh

sabar la wahai pewot
x payah la ko nak menguji aku sgt
adehhh...
aku mmg lapo

T_T



No comments:

Post a Comment