corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

jika di izinkan

u all nak tau x banyak2 negeri kat mesia neh
negeri kelantan la satu2 nyer negeri yang aku x penah jejak
sama ada jalan darat, udara atau air
[termasuk la laluan bawah tanah tu pon klu ada la]

pasai pa aku x penah jejak sane???
errr sbb utama x yah la aku cite sgt
[bukan de pengalam buruk or ex bopren org sana]
tapi aku rase sgt2 la jauh
[macam sabah ngan serawak tu dekat kan]
perjalan dari kl ke sana pon makan masa 8 jam
bayangkan la klu nek bus
bus lak 18x stop kat RnR
mau x kematu bontot aku sementara nak smpi sana
[mmg x dpt nak d bayangkan]

insyaallah
klu x de aral yg melitang dan membujur
raye tahun neh
aku akan jejak kan kaki aku di negeri KELANTAN
itu pon d sbb kan adik aku da bekali2 pesan kat aku soh dtg raye sane
raye sane??? gile ape?? kan...
mak bapak idop gi berani2 dia soh aku beraya kat sn ngan dia
apa yg ada kat sana tu? best sgt ker? huh..

[emo x? hahahahah]

nanti2 jgn cepat sgt salah anggap nyer
aku gi sana sbb adik aku soh jaga bini dia besalin
errr... bini dia ke anak dia???
mana2 pon buleh la janji leh jaga bby

skrg neh x besalin lagi la.. klu ikot due 1 september ni br besalin nyer
makne nyer jatuh raye ke 3 la
klu dia besalin raye ke 3 ada can la aku nak beraya kat kg dulu
ronde2 kampong halaman

apa2 pon aku akan gi sana sesudah dia besalin
klu dia besalin malam raya mau pagi raye tu aku da terpacak kat kelantan
haishhhh... suasana raya aku tahun neh x menentu
sonok nak raya ke sonok nak dpt org baru
heheheheh
bese la mak ngah mmg over ok
[aku = mak ngah]


harap2 sume selamat ibu dan bakal bby cumel











nota kaki cagu |> mak ngah x sabo da nak cubit2 pipi hud khusyairi
[hud khusyairi = nama bakal anak buah aku. tu pon klu bapak dia setuju boh nama nie la]


No comments:

Post a Comment