corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

sepasang kurung biru~

OMG!!!!!!...
baju raye x siap gi
mau meroyan di pagi raye klu x de baju raye

janji amik ptg neh
tapi x siap2 gi
masih x siap lagi 3 helai kain n baju kurung kedah


mati la aku cam ne nak mengadap muke kakak aku nanti
apa alasan nak aku goreng neh
mau bebakol dia membebel bile tau baju x siap
silap2 10 tahun lagik pon dia akan cite bende yg sama
haishhhh..... nasib la ada kakak cam neh

nak beli siap mustahil la sgt
[sbb sure last2 minute x de saiz]
lagi pon kakak aku beli satu kayu tau u all
siap made in jakel
so tahun neh konon2 raye ala2 borea la
[klu la sume baju siap]
klu ada yg x siap x ke cam anak angkat jek nnt
cam ne?
kecik ati mak ngan bapak aku ada anak kandung tp cam anak angkat
[sbb baju raya da x sekayu]

ramai tol yang akan terluka klu baju raya x siap klu cam gini
silap2 mau jadi pagi raya yg syahdu
dengan tangisan kekesalan kerana x de baju raye
time tu aku la seorang insan yg cute tp di persalahkan
berat tol beban yg aku kene tanggong

harap2 tailor tu dpt siapkan baju2 aku tu sume sblm aku lek kg mlm neh
harap2 baju2 yg d buat secara tergese2 tu x de yg cacat cela nya
klu ada yg x muat or x cantik alamatnya
benanah le telinga aku kene bebel ngan derang










nota kaki cagu |> moral of de story sile tempah baju sebulan sebelom pose yek
padan muke aku klu baju x siap

sekian~

No comments:

Post a Comment