corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Sunday

aku tlah d NOBATKAN~

alhamdulillah.. syukur kepada tuhan
seusia 28thn neh aku akan memiliki sebuah rumah
walaupon bukan rumah impian tapi ia adalah satu2 nya harta yg bakal aku ada nnt..
[time ni la.. akan dtg insyaallah betambah lagik]
alhamdulillah.. termakbul jua doa
mak aku untuk anak dia memiliki sebuah rumah
berkat doa seorang ibu.. thanks mak

aku sangat2 x percaya no aku kn cabot semalam..
aku ingat aku x de harapan dah nak dpt umah tu.. mn x nyer lebih dr 7000 pemohonan yg memohon rumah tersebut..
umah tu da la just ada 560 unit jek
bayangkan la bape banyak bakal hati2 yg kucewa bile derang x pat umah..
termasuk la hati aku klu aku pon tergolong d antara hati2 mereka

tp betol ke no aku yg nek semalam???
ke aku neh slh tgk?
[almaklum la aku neh rabon skit]
tp aku rase betol dah...
hurmmm....
selagi x de hitam puteh neh selagi tu la aku x senang duduk
nak tggu derang anta email/coll or anta surat myb makan masa gak kan..
agak2 bile derang leh bg tau kat aku??
ada smggu?.. 2 mggu? sebulan?..
tggu jek la.. x yah nak pikir sgt

yg penting skrg neh kene la bejimat2 sikit
akan dtg belanja makin besa
pas2 neh x de dah nak geletis gi bejalan sokmo
len la klu aku da de suami..
sesak2 suami ada kan.. huhu
[gatai noo.. hahaha]

ni la no balloting aku yg betuah tu :)










nota kaki cagu | ada sape2 x yg bek hati nak kasi 10% donpemen 2 nnt?..
heehehhehe

No comments:

Post a Comment