corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Wednesday

happy diwali

selamat hari deepavali bagi meraka2 yg meraikan pesta cahaya ini..
aku??... jauh sekali x de kaitan dengan derang2 neh.. huhu

arrr.... hari yg membosankan di saat2 kaum india berpesta sane sini
aku dok melepu kat umah ngan osmate tercinto..
ditambah plak ngan hujan dr tgh hari membawa ke malam
mmg syok la klu bergelumang dalam selimot..

tu la keje seharian aku hari neh
klu x tido, layan fb x pon layan cite tamil sambil nanis teresak2
huh.. cite gitu pon leh nanis [errr.. aku mmg sll menghayati watak ok!!..]
nak wat cam no kan.. da pebret tgk cite tamil
tp cite tamil yg ala2 klasik tu aku x layan ahhh.. klu yg tu..
mau sakit tinge aku dgr dia ckp.. da la ckp laju + plak ngan dia ckp bebelit2..
sepatah haram le aku x paham
hahahahahahahahhaha


skrg neh aku tgk asal de perayaan kat mesia musti ada "open house"
makan sana, makan sini
x kire le raye ape.. kate nyer 1 malaysia..
kata nyer la.. hidup nak kene bermasyarakat
sbb kat mesia neh hidup berbilang kaum.. klu nak aman hidup kene la rukun
kata nyer...

bagi aku skrg neh..
aku sgt ler BOSAN..
ok.. aku mau sambong bergelumang lam syimot
daaaaaa
:P



No comments:

Post a Comment