corat coret

bingkisan dari secebis hati melahirkan 1001 kata-kata ~ kata-kata yg tidak bisa di ungkapkan ~ ku biarkan kata-kata itu terluah disini mewakili perasaan sendiri







Tuesday

hhaaaaacccuuuuummmmmmm!!!!!!!.......

selsema datang agi..........
ahh x selesanyer bile kite sakit kan
da kat seminggu selsema,
tu pon seb bek demam da bek
klu x mau aku amik MC
alhamdulillah
demam aku x seterok yg aku bayang kan
aper yg aku takotkan x menjadi
mana x nyer,
sll aku demam mau amik masa yang lama bile nak baik,
sbb aku nih susah nak jatuh sakit
bl da sakit lambat lak nak baik nyer
hari nih kat opis
aku cam perlukan satu lagi lubang hidung tok bernafas
huhu.. tu tanda nya hidung aku da mule tersumbat
ni sume gare2 aircond kat opis yg sejuk tahap cipanzy like crazy
aku da cube sedaye upaya
bernafas ikot rongge2 yg ader
tp x bejaya la dol
sesak nafas aku dibuatnyer
seb bek la der minyak cap kapak
membantu melegakan hidung aku yg tersumbat nih
mekacih la kpd tuan empunya minyak tuh ekkk
aku tau mst ko nak bg kat aku terus minyak nih kan?
hehehehhehehehehehhe
sowi la kawan, nnt aku ganti yg baru ekk
sbb minyak nih aku da wat sumbat kat idong aku
ko geli ekk.. aku bukan boh kat dlam lubang ahhh
aku tarok kat tepi2 hidung jek
akhirnyer..
kawan saya belikan vicks inhaler tok kelegaan sepanjang hari
bile da petang2 cam nih tiada lagi masalah
:)

No comments:

Post a Comment